فروش معتبر ترین فایل های اینترنتی

محل لوگو

bitcoin


bitcoin

آموزش کامل و تصویری بیت کوین/نصب ، تولید و راه اندازی انواع ماینرها

در این دوره آموزشی امید است که شما دوست عزیز و گرامی با انواع ارز های دیجیتال تولید و استخراج و فروش آن ها و همچنین تولید انواع ماینر (دستگاه های استخراج بیت کوین)نصب و راه اندازی آنها اشنا شده و درآمد قابل توجهی داشته باشید

 ((برای خرید و دانلود محصول به انتهای صفحه مراجعه کنید))

 

آیا میدانید ارزش بیت کوین ظرف مدت سال ۲۰۱۷ میلادی در حدود ۲۰ برابر رشد کرده است، این در حالی است که ارزش این ارز رمزپایه از ابتدای پیدایش آن تا کنون در حدود ۹،۰۰۰،۰۰۰ برابر شده است!!!

آیا میدانید اتریوم به عنوان دومین ارز دیجیتالی معتبر در سال ۲۰۱۷ میلادی بیش از ۱۱۰ برابر رشد کرده است این بدان معنی است که اگر شما ابتدای سال ۲۰۱۷ میلادی (زمستان سال ۱۳۹۵ شمسی) تنها ۱۰ میلیون تومان اتریم خریداری کرده بودید هم اکنون سرمایه شما بیش از ۱،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ (یک میلیارد تومان) بود. در این بین ارزهای دیگری هم در سال ۲۰۱۷ بیش از ۱۰۰ ها برابر رشد کرده اند. شاید کمی اغراق آمیز باشد اما واقعیت دارد.

به دنیای پر شتاب و بسیار جذاب ارزهای دیجیتال خوش آمدید. بیت‌کوین یک شبکه‌ی پرداخت نوآورانه و نوع جدیدی از پول است. بیت‌کوین با آنچه که می دانید و هر روز بکار می برید، متفاوت است. پیش از شروع کار با بیت‌کوین باید اطلاعات خود را درباره آن کامل کنید و بطور مستمر اطلاعات خود را در این زمینه بروز کنید. سرمایه گذاری در بیت کوین و سایر ارزهای رمزنگاری شده همانقدر که می تواند پرسود باشد، می تواند پر ریسک و توام با ضرر هم باشد. ارزهای رمزنگاری شده تلاقی چهار موضوع فناوری، رمزنگاری، اقتصاد و ریاضیات است؛ در نتیجه برای سرمایه گذاری پرسود و کم خطر باید در هر چهار موضوع مهارت داشته باشید و اطلاعات مستند و روزآمدی درباره آنها داشته باشید.

در این دوره آموزشی به پاسخ سوالات دست می یابید:

  • تکنولوژی بلاک چین چیست؟ و چگونه کار می کند؟
  • چطور اقدام به خرید و فروش ریالی و ارزی بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال کنیم؟
  • استخراج بیت کوین (Mining) چیست و چگونه می توان از آن کسب درآمد کرد؟
  • نحوه ترید ارزهای دیجیتال به کمک تحلیل فاندامنتال (بنیادی) و تحلیل تکنیکال (تکنیکی) چگونه انجام می شود؟
  • روش های درآمدزایی ترکیبی از طریق بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال چگونه انجام می شود؟
  • آینده بیت کوین و سایر ارزهای رمزنگاری شده چه خواهد شد و نظر کارشناسان درباره آن چیست؟
  • آموزش کار با دستگاه ماینر و تولید و راه اندازی انواع ماینر
  • کسب درآمد از طریق بیت کوین

و بسیاری موارد دیگر …

توضیحاتی درباره آموزش سرمایه گذاری در بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال:

پول یکی از اساسی ترين عوامل در اقتصاد يک جامعه است که ميزان حجم آن آثار کاملاً بارزی در اقتصاد داشته و بر توليد، نرخ تورم و بيکاری تاثيرگذار است. در تمدنهای اوليه بشری برای رفع نيازهای خود از تبادلات کالا به کالا استفاده می کردند. هزاران سال پس از آن مردم فلزات طا و نقره را به عنوان پول در تبادلات خود به کار گرفتند و سپس در قرن گذشته ارزهای مختلفی با پشتوانه طا و نقره پديد آمدند. در سالهای پايانی قرن بيستم بانکداری آنلاين با تکيه بر ظهور اينترنت رواج يافت و امروز در پايان اين مسير با بيت کوين روبرو هستيم. اولين پول ديجيتال غيرمتمرکز که به منظور جلوگيری از ايجاد تورم و حفظ ارزش پول و دارايي مردم در مدت طولانی ايجاد شده است.

تفاوت اصلی بيت کوين با ارزهای سنتی همين نامتمرکز بودن آن است. بيت کوين روی يک پايگاه داده غيرمتمرکز به نام بلاک چين فعاليت می کند. در اين فناوری داده ها بين ميليونها کامپيوتر توزيع شده و هيج کس قادر به کنترل آنها نيست مگر اينکه مالک بيش از پنجاه و يک درصد از کل کامپيوترهای شبکه باشید!

پيدايش بيتکوين به سال ۲۰۰۸ ميلادی برمیگردد يعنی زمانی که فردی يا گروهی با نام مستعار ساتوشی ناکاماتو مقاله ای تحت عنوان “بيت کوين: يک سيستم پول الکترونيکی همتا به همتا ” در فقط ۹ صفحه منتشر نمود. اين شبکه همتا به همتا به کاربران امکان میدهد بدون هيچ واسطه ای و بدون حضور يک سيستم مرکزی همانند بانک نسبت به انتقال پول به يکديگر اقدام نمايند.

بيت کوين امکان پرداخت های بسيار کم هزينه را فراهم می کند. اين شبکه سيستم کنترل کننده متمرکز ندارد و توسط هيچ ارگان يا نهاد دولتی اداره نمی شود. انتقال پول از يک نقطه به نقطه ديگر در تمام شبکه اطلاع رسانی شده و تمام نقاط از آن آگاه خواهند شد.


مبلغ واقعی 62,000 تومان    25% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 46,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۷ شهریور ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 336

کلیه حقوق این سایت برای گروه تحقیقاتی معین محفوظ و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما